Fotografia ślubna, zdjęcia ślubne, fotograf ślubny, dziecięca, ciążowa

Get Adobe Flash player

wtorek, 29 grudnia 2009

O Mnie

Hej, nazywam się Klaudia Rączka i serdecznie witam na moim blogu.
Teraz obowiązkowo muszę napisać o sobie :)

14.01.2010 roku już i aż 28 wiosen będę mieć za sobą.
Na co dzień jestem szczęśliwą mężatką i wesołą matką.

FOTOGRAFIA to dla mnie sposób na zatrzymanie najpiękniejszych chwil, uwiecznienie danego momentu aby móc do niego zawsze wrócić.
Stworzenie własnej historii i kreowanie rzeczywistości, a przede wszystkim najfajniejsza zabawa!!!

Uwielbiam fotografować ludzi. Inne żyjątka też są fascynujące :) ale człowiek jest tak pełny emocji i uczuć.
Tak wiele jego twarz skrywa a jednak tak dużo pokazuje, że jest dla mnie inspiracją.
Dzieci to najsłodsze istotki i wymarzony temt do fotografowania.
Smutny byłby świat bez dzieci i bez miłości :)
Dodam więc, że specjalizuje się w fotografii portretowej jak również reportażowej.

Jeśli jesteś miłśnikiem fotografii tak jak ja i szukasz kogoś kto jest odważny, nieugięty, otwarty i kreatywny?

To go znalazłaś/eś :D

Ja podejmę się każdego, fotograficznego wyzwania!
I postaram się spełnić Wasze oczekiwania.
Zapraszam :)



Katalog Stron Seo
seo katalog
SEOKatalog int24